zaterdag 30 juni 2018

Afscheidskadootje voor een topjuf!

Een kadootje voor de juf op het einde van het schooljaar.
Sommigen zijn er tegen, sommigen zijn er voor.

Persoonlijk vind ik het een vorm van appreciatie voor de grenzeloze inzet van de leerkracht gedurende een gans schooljaar.

Het hoeft dan ook niet altijd een kado van vele centjes te worden.
Een persoonlijk kadootje vind ik zelfs veel meer waarde hebben.


Juf Tine, een crème van een juf met het hart op de tong verdiende dit dan ook zonder twijfel.
Hoe zij onze oudste zoon Oskar hielp groeien in het 2de leerjaar, chapeau!

Daarom vond ik het een origineel idee om deze keer de juf zelf een dikke pluim te geven. 
Niet één pluim, maar een pluim van elk kindje uit haar klas, 15 stuks!

Mijn zoon kreeg de 'geheime' missie om alle klasgenoten een pluim te laten invullen voor de juf.
Ik had deze in 15 vrolijke kleurtjes afgeprint, die ik na het invullen heb uitgeknipt en gelamineerd.


Ik vertrok van een binnenstofje vol met pluimen om me te laten inspireren voor het lettertype op de voorkant van de tas.

Zwarte canvas
Witte binnenstof met pluimen

Nu, ik wou dat de 'dikke pluimtas' ook een extra 'functie meekreeg dan een gewone totebag en stak er deze tip bij:


Ik liet me hiervoor wat inspireren door de juleskoffer die kleutertjes meekrijgen naar huis, maar dan in een iets 'volwassener' versie, op maat van lagere schoolkinderen ;-)

Van harte gemaakt voor juf Tine!

-flooke-
Mijn vorige berichtjes vind je nog steeds terug op http://elieflo.blogspot.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het fijn om te horen wat je van dit berichtje vindt.
Alvast bedankt voor je reactie!